4/2/09

Fer comprometre

Posar en un compromís.
Ho xerra tot i molt sovint em fa comprometre.

2 comentaris:

Marc ha dit...

De petit això ho vaig fer amb un home que li deien Pinotxo. Quan el vaig tenir al davant li vaig preguntar al meu pare: És aquest en Pinotxo?

Feia dies que trobava a faltar posts nous. A veure si aparquem LOST ...

Unknown ha dit...

Situa´t a l´època en que jo i en Xarli erem una sola persona, i tu i la sílvia vau sortir per primer cop del país amb l´autocar d´en Pou per anar a comprar sucre i cafè a l´"Oixan":

la Glòria es va quedar blanca el dia que li vaig dir a la despatxanta d´una sabateria, que el gèneru que tenien no m´agradava prou, que a casa anàvem a comprar les bambes a Andorra perquè sortien més bé de preu...

el meu discurs concluïa amb un: "eh que sí, mare?"